Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Táplálkozás és fitness

Várandósan is úszni

Aki szeret úszni, de nem biztos abban hogy a fertőzéseket is elkerüli,íme egy pár tipp ami segíthet ebben.

Én úgy gondolom, a vízben való mozgás a legjobb mozgásforma egy kismamának. Az *Aquanatal viszont az úszásnál, vízi tornánál jóval több, testi- lelki felkészülés a szülésre. Gyakoroljuk a légzést, megismerni a testünket, a kisbabánkat.

Aquanatalt az oktatók csak kiváló, ellenőrzött vízminőségű uszodában tarthatnak, így talán érdemes utánanézni. Ha közfürdőbe megyünk, érdemes reggelente járni, ilyenkor jobb a vízminőség.

A fertőzések elkerülésében tapasztalatok szerint hasznos az olivaolaj, bár, aki hajlamos rá, leggyakrabban nem is a vízben, hanem a medence környékén vagy a mellékhelységek használata során kaphat el fertőzéseket. Így ügyelni kell a mosdó használata előtt- után mossunk kezet, törülközőre üljünk le stb..Emellett a nők hüvelyflórája, védekezőképessége nagyban pszichés tényezőkkel is magyarázható.

A víz hőmérséklete, 30-33 fok közt a legideáliasabb, hőérzet szempontjából, de 36 fokig indifferensnek számít. Az ember érzi milyen meleg vízben, milyen sokáig jóleső tartózkodnia, tégy ennek megfelelően!
Emellett az otthoni, illóolajos fürdőzés is nagyon üdítő, relaxáló, lehetőséget biztosít a kikapcsolódásra, a babával való kapcsolatfelvételre.

A víz,mint környezet előnyei:
- megtisztít
- gyógyít
- elvegyít

Hatása a szervezetre:
- segít egyensúlyban hozni a vízháztartást
- tehermentesíti az izületeket
- minden izomcsoportot megmozgat
- enyhíti az ödémát (karon,lábon)
- javítja a vérkeringést

Jobbá teszi a szülést!
- növeli a kitartást
- előkészíti a has- és medenceizomzatot a szülésre
- erősíti a gyermekkel való kapcsolatot
- segíti a szülés utáni regenerációt
- elősegíti a sikeres szoptatást

Jó kikapcsolódást mindekinek!
(A cikket beküldte: *Christina)



Egészséges életmód terhesen is
Terhesség alatt is lehet követni az egészséges életmódot, azaz nem kell mindent felfalni, ami az eszünkbe jut, vagy megkívánunk, és a sportot se kell kizárni az életünkből. Saját tapasztalataimat szeretném megosztani azoknak a várandós nőknek, akik a terhesség... »

Szerinted jól döntök, ha terhesen is tovább dolgozok?
Ezt a kérdést tette fel nekem egy nagyon jó barátnőm. Most 25 hetes terhes és lassan szeretné eldönteni, hogyan szervezze a dolgait. Elgondolkodtam, majd azt javasoltam, hogy írjunk össze egy listát arról, mik az előnyei annak, ha otthon marad és mik az előnyei annak, ha továbbra is dolgozik? »





Minden jog fenntartva © 2018, www.anyaleszek.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) anyaleszek.hu | WebMinute Kft.